czwartek, 27 grudnia 2012

Zaproszenie. Trochę prywaty :)



Dziś chciałam Was zaprosić do obejrzenia prac mojej bardzo zdolnej koleżanki Ani, która z pasją potrafi wyczarować naprawdę piękne i oryginalne ozdoby, nie tylko świąteczne. Między innymi w tym celu stworzyła bloga, na którym prezentuje efekty swojej pracy. Dla mnie jest to niesamowity artyzm i z zapartym tchem oglądam każdą jej pracę.
W Wigilijny poranek listonosz przyniósł mi kartkę również jej autorstwa(zdjęcia obok). Wybaczcie słabą jakość, ale dzień dziś u mnie mroczny i przygnębiający, światła ani ani.
Zapraszam i Was do zerknięcia, rzutu okiem, zostawienia dobrego słowa. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. zajrzałam, rozejrzałam się i zostaję! :) dziewczyna robi naprawdę piękne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedziłam tego bloga i jego autorka naprawdę ma talent :) strasznie mi się podobają takie rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że Twoja koleżanka ma wielki talent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne rzeczy :) tylko pozazdrościć jej talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.