niedziela, 7 kwietnia 2013

Stos 3/2013

Ten stos zbierał się dość długo, głównie dlatego, że jakoś specjalnie o niego nie zabiegałam. Ta niekończąca się zima nie motywuje mnie do zbyt wielu działań.
Prezentuję więc to co się uzbierało, choć nie jest to wszystko, a części nie widać, bo posiadam ją w postaci e-booka.
Dlatego kolejno od góry:
1. T. Anderson: Pomruki burzy, 4 t. cyklu Niszczczyciel od pana Bogusława z Domu Wydawniczego Rebis. (Recenzja)
2. J. Johnson: Żona Sułtana, j.w. (Recenzja)
Fantastyka to pewnie nie jest, ale skusił mnie opis treści i przyznam, że chętnie ją przeczytam. 
3. B. Mull: Pozaświatowcy. Zarzewie buntu od pani Katarzyny z Wydawnictwa MAG. Egzemplarz przedpremierowy.  (Recenzja)
4. Susanna Clarke: Jonathan Strange i Pan Norrell, j.w. Ceglasta Uczta Wyobraźni, która zapowiada się bardzo obiecująco. (Recenzja)
5. Niewidzialna tutaj niestety C. S. Friedman: Dziedzictwo królów od pani Anny z Wydawnictwa Prószyński i S-ka (Recenzja)
Wszystkim serdecznie dziękuję za książki!
Na kilka przesyłek jeszcze czekam, może zaowocuje nimi przyszły tydzień. Poza tym moja motywacja jakby znowu zaczęła rosnąć, więc mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. 
A Wy? Znajdujecie tu coś dla siebie? A może już coś czytaliście?
Pozdrawiam i udanej, spokojnej niedzieli.

21 komentarzy:

  1. Obszerne książki ;) o żadnym tytule nie słyszałam ale jestem ciekawa Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa Zarzewia buntu. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Jonathana Strange'a i pana Norrella" - bardzo atrakcyjna pozycja, godna miana książki spod znaku Uczty Wyobraźni:) Nie zniechęcaj się początkiem, może się dłużyć odrobinę, ale zdecydowanie warto chwilkę odczekać i wciągnąć się w treść, niesamowita przygoda!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jonathan Strange i Pan Norrell oraz Pozaświatowcy. Mam chrapkę na większość pozycji z serii Uczta Wyobraźni :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jonathan Strange i Pan Norrell chcę przeczytać w kwietniu i mam nadzieję, że mi się to uda. Recenzje są tak zachęcające, że mam mega oczekiwania i nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za mną chodzi Żona Sułtana, okładka i opis fabuły już dawno zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą cegiełkę z Uczty Wyobraźni chętnie bym przygarnął. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy stosik :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka Clark chodzi za mną odkąd wyszła. Niezła cegiełka z piękną okładką.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na mój egzemplarz "Zarzewia buntu". Jestem ciekawa dalszych losów bohaterów :)
    Poza tym dotrze do mnie dzięki wymianie również i druga książka z MAGa, tj "Jonathan Strange..."
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tych książkach, więc czekam na recenzje, może mnie do czegoś zachęcisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Żona sułtana" wydaje mi się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozaświatowcy i Jonathan Strange na mojej półce też leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też musiałam przejść na e-booki. To coś nowego, ale jednak bardziej odpowiada mi forma tradycyjna, choć już nie mam miejsca na półkach.
    Zainteresowała mnie książka w panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos, podziel się :P No i oczywiście miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czytałam "Jonathana Strange'a i Pana Norrella" - czasem jest nużąco, ale ogólnie książka rewelacyjna :) Sama się przekonasz. I fajnie, że wydana w 1 tomie, a nie jak było wcześniej - w 3 osobnych.
    Super stosik, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę z Uczty wyobraźni mam już jakiś czas za sobą i sądzę, że i Tobie się spodoba :) Życzę miłego spędzenia czasu z tymi zdobyczami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba poczekam na Twoją ocenę tych książek bo choć część mnie ciekawi to narazie mam zaplanowane inne pozycje do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strange i Norell są świetni :D Z chęcią przeczytam Twoją opinię na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.