środa, 31 października 2012

Wreszcie weekend.

Czekałam tego wolnego jak zbawienia. Co prawda za godzinę wychodzę na zajęcia indywidualne, ale to już tak na luzie. Dlatego, jak dla mnie, już jest długi weekend. Pierwszy taki, bo jak na razie wszystkie wolne dni dodatkowe wypadały w niedzielę. Masakra. 
Nie nastawiam się na jakieś wielkie odrabianie zaległości takich czy owakich. Po prostu dobrze, że to wolne będzie. Najważniejsze to odetchnąć psychicznie. 
Oczywiście chcę poczytać, bo mam kilka fajnych książek, ale nic na wariata i na siłę. 
Poza tym chcę się wykurować zdrowotnie, bo ostatnio gardło i głos odmówiły współpracy, a w moim zawodzie to podstawa. 
W tym roku szkolnym w ramach obowiązków dodatkowych przypadła mi w udziale opieka nad szkolną kroniką. Miałam sporo wątpliwości, czy podołam, bo raz, że jestem mało manualna, a dwa, że w ogóle mało artystyczna. Okazało się jednak, że kierunek, który obrałam w prowadzeniu kroniki zyskał akceptację i to mnie bardzo cieszy. Tego będę się trzymać. 
Będzie też mała chwila na wspominanie i refleksję, bo tak już musi być, gdy niektórych bliskich już nie ma wśród żywych. Ból przygasł, ale nadal daje o sobie znać. 
To tyle. 
Życzę wszystkim udanego, spokojnego i refleksyjnego weekendu. Mała chwila zamyślenia potrafi zdziałać cuda. 

 

12 komentarzy:

  1. Nie dla każdego weekend, oj nie :/
    Życzę Ci udanego wypoczynku i porządnego wykurowania się, a na gardło polecam tabletki isla, mnie pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę udanego weekendu! Najważniejsze to odpocząć, zgadzam się, że mała chwila zamyślenia potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie jesteś zagorzałą przeciwniczką Halloween ;) Ja już niestety zaniechałam pomysł przebierania się na ten dzień na wykłady - dzisiaj na Politechnice widziałam słownie JEDNĄ osobę z kapeluszem czarownicy... A mówi się, że studenci tak lubią się bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również przyda się kilka dni na odpoczynek, zwłaszcza psychiczny. Przeraża mnie myśl, że następny spokojniejszy okres czeka mnie dopiero w czasie Świąt :(
    Nie ma jednak co się martwić na zapas, a korzystać z tych wolniejszych chwil ile się da.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halloweenowo trochę tu u Ciebie *.* Też niezmiernie cieszę się z tych wolnych. W końcu się wyśpię, w końcu poczytam, i odpocznę od szkoły. Za życzenia dziękuję i Tobie też życzę spokojnego i udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Halloween! Właśnie wybieram się trick or treatować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) I Tobie życzę udanego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szybkiego powrotu do zdrowia życzę... i udanego weekendu... u nas niestety zajecia jeszcze w piątek będą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nauka + odpoczynek ;) To da się połączyć? ;O hahah będę musiała

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wyczekiwałam wolnego :)
    chwila refleksji czasami okazuje się być pomocna, a w najbliższych dniach prawie nieunikniona. Życzę ci również udanego weekendu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój weekend będzie polegać na nauce. Brr.
    pozdrawiam gorąco z www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja żyję w zamyśleniu, więc takie dni dla mnie nic nie znaczą.
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.