sobota, 31 grudnia 2011

Sylwestrowo i Noworocznie

Kiedy trzy miesiące temu zakładałam bloga sądziłam, że długo on nie pożyje. Z wielu względów. Ku mojemu zdziwieniu i miłemu zaskoczeniu okazało się jednak, że jego prowadzenie sprawia mi dużą przyjemność, a trzy miesiące minęły nadspodziewanie szybko.
Poznałam kilka fajnych osób i zostałam mile przyjęta przez świat blogosfery.
Dziś zatem chciałabym złożyć wszystkim, którzy tu zaglądają i okazują mi tyle sympatii, najserdeczniejsze życzenia zdrowia i pomyślności w Nowym Roku. 
Sobie zaś życzyłabym, aby Nasze rodzinne i życiowe marzenie, choć odrobinę się do Nas przybliżyło, bo wiem, że do samej realizacji jeszcze długa droga.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia w Nowym Roku!

14 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też założyłam, że mój blog nie przetrwa zbyt długo, to tak po moich wcześniejszych doświadczeniach :) Jednak na razie jestem zadowolona :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Powodzenia w realizacji marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edyto ja też założyłam blog trzy m-ce temu:)
    Życzę Ci szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    Zapraszam do mnie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w 2012! Samych pozytywnych wrażeń i masy stosików do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie wciąga i uzależnia :) Udanego roku i oczywiście chęci do dalszego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Oby był jeszcze lepszy niż poprzedni!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i wzajemnie życzę pięknego nowego roku, realizacji planów, spełnienia marzeń oraz uśmiechu na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego, rozwijania działalności blogowej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za życzenia i na wzajem! Aby w nowym roku spełniły się wszystko twoje życzenia i abyś wytrwała w postanowieniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Edyto, dziękuję Ci za życzenia i sama życzę Ci przede wszystkim spełnienia tego Twojego marzenia, a także uśmiechu, zdrowia, wielu fascynujących książek i jeszcze więcej miłych ludzi na Twojej drodze.

    Gratuluję przyjemnością, którą odnalazłaś w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.