sobota, 9 listopada 2013

Stos 8/2013

Przyznam szczerze, że odkąd wróciłam do pracy, potem na trzy tygodnie zostałam "sama  na gospodarstwie", a potem jeszcze okazało się, że powinnam pójść na podyplomowe, mój wkład w rozwój bloga znacznie zmalał.
Pracy nie ubywa, wręcz przeciwnie, obrastamy w papierologię, niczym drzewo w huby lub jemioły. Studia zaczynają się w przyszły weekend i potrwają 2 semestry (ok 10 zjazdów). Czas biegnie niesamowicie szybko, o zwyczajnym odpoczynku mowy nie ma, bo jeszcze dobrze nie usiądę, już zaczynam "mulić", więc z czytaniem ciężko. Dlatego uważam, że decyzja o własnym tempie, była bardzo słuszna. Nadal zaglądam na blogi znajomych "czytaczy", interesuję się tym, co dzieje się na rynku wydawniczo - książkowym. Musiałam jednak zwolnić i to bardzo. 
Stosik na zdjęciu obok zbierał się w sumie od końca września, ale jakoś tak dziś pomyślałam, że mogę go Wam pokazać. 
Dlatego kolejno od dołu:
1. R. Bertram: Coolman i ja 3. Mega kino. Od Wydawnictwa Dreams. Żywy dowód na to, że jeszcze z takich historii nie wyrosłam. I chyba raczej nie wyrosnę. (Recenzja)
2. S. King: Joyland, od pani Anny z Prószyńskiego. Czytana w wakacje jako ebook, teraz dotarła w postaci tradycyjnej. (Recenzja)
3. M. J. Sullivan: Pradawna stolica, zakończenie przygód Hadriana, Royce'a oraz ich przyjaciół. j.w. (Recenzja )
4. M. Lawrence: Król Cierni, od portalu Secretum.pl (Recenzja )
5. A. Pitcher: Moja siostra mieszka na kominku, niespodzianka od Papierowego Księżyca. :)
6. W. Noczkin: Ślepa plama także od portalu Secretum.pl; książka nie do końca spełniła moje oczekiwania. (Recenzja )
7. L. Braswell: Dziewięć żyć Chloe King, t. 2. Od Magdy. Pierwszy tom był naiwny i niedopracowany, ale może z drugim będzie lepiej. Zobaczymy.
8. J. Accardo: Toksyna, kontynuacja popularnego wśród nastolatek Dotyku, także od portalu Secretum.pl Będzie lepiej niż w części pierwszej? Okaże się. 
9. A. Diakow: Za horyzont, finałowa część trylogii spod znaku Uniwersum Metro 2033, od portalu Secretum.pl W sumie nawet fajna. (Recenzja )
10. M. Rhodes: Upadające królestwa, od Oficyny Wydawniczej GOLA. Strasznie jestem jej ciekawa. Mam szczery zamiar przeczytać ją w weekend.
To tyle ode mnie na dziś. 
A po południu czeka mnie wizyta u fryzjera.:)
Pozdrawiam i miłej soboty!

14 komentarzy:

  1. Czytałam "Za horyzont", "Króla Cierni" oraz "Moja siostra mieszka na kominku". Na półce czeka na mnie "Toksyna" :) Ciekawa jestem "Upadających królestw" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na studiach :-) I odprężającej wizyty u fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie książek do czytania Ci nie zabraknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Moja siostra mieszka na kominku" - nie mogę się nachwalić tej książki! Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z prezentowanego stosiku posiadam L. Braswell: Dziewięć żyć Chloe King, t. 2.
    Także jestem ciekawa jaki poziom będzie prezentować ta części ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga, Króla cierni i Toksynę chętnie bym podkradła :) Bardzo ładny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Moja siostra mieszka na kominku" i jestem ciekawa "Upadające królestwa" ;)

    Miłego czytania i czasu na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos! Strasznie zazdroszczę "Upadających królestw" :D Ja na swój egzemplarz nadal czekam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na "Toksynę", ale ciekawią mnie też Upadające królestwa no i pozycje od Papierowego Księżyca. Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stos, podebrałabym Ci parę książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety, nie na wszystko znajdzie się tyle czasu ile by się chciało :)
    Ze stosika najbardziej ciekawy jestem "Joylandu".

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.