poniedziałek, 13 lutego 2012

Perfect woman

Finkaa zaprosiła mnie do zabawy Perfect woman. Jest mi bardzo miło, że o mnie pomyślałaś. Dziękuję. 


Oto zasady zabawy:
Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: 
perfekcyjna w swoim zawodzie, 
ideał urody, 
perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem “Perfect Women”.
Napisz, kto cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.

Czasy, kiedy z zapartym tchem śledziłam kinowe i muzyczne nowinki już co prawda dawno minęły, ale pewne sympatie mi pozostały i niekiedy patrząc na film lub klip muzyczny stwierdzam, że lubię daną  aktorkę za jej talent, a piosenkarkę za siłę wyrazu. 
A to moje typy: 
Perfekcyjna w swoim zawodzie
Jennifer Aniston alias Rachel Green z serialu Friends. Przez 10 lat Rachel i jej zwariowani przyjaciele przysporzyli mi masę okazji do niekontrolowanych wybuchów śmiechu, a ja zapytana o to kogo z szóstki lubię najbardziej, do dziś nie umiem zdecydować. Poza tym Jennifer bardzo cenię jako aktorkę komediową i w ogóle aktorkę.

W kategorii ideał urody chciałabym zaprezentować dwie panie: 
Catherine Zeta Jones chyba znają wszyscy. Uważam ją za piękną, a coś nieuchwytnego w jej aktorskim sposobie bycia bardzo mi się podoba. Poza tym jako dziecko zawsze marzyłam, aby być brunetką, więc może dlatego obecnie brunetki uważam za piękne. 
Ale ponieważ już na tym świecie nieco już żyję i wiem, że piękno to nie tylko powłoka cielesna, to obok Catherine stawiam Jordin Sparks. Ta laureatka American Idol swoją osobą doskonale pokazuje, że prawdziwe piękno i talent bronią się same, nawet jeśli ma się nieco ciałka więcej. Całość się wtedy uzupełnia i powstaje naturalne piękno. I tu mamy przypadek przenikania się kategorii, bo i Catherine i Jordin wpasowałabym również w perfekcję w zawodzie. Chyba po prostu niektóre rzeczy idą ze sobą w parze.
A tutaj dla ucha Jordin:
prawda, że ma diamenty w głosie?

Kategoria perfekcyjny styl brzmi dość rozlegle, a przynajmniej ja tak to zrozumiałam, dlatego dwie panie, które do tego wybrałam cenię, przede wszystkim za to co robią i sobą reprezentują i w tym moim zdaniem jest perfekcja. A że przy tym dobrze wyglądają, no cóż, w końcu ma się tych speców od wizerunku. ;)
Natalie Portman cenię za grę aktorską i specyficzny brytyjski talent do komedii, który niestety rzadko ujawnia. 
Natomiast Leonę Lewis cenię za perfekcyjny styl wyrazu, a jeżeli swoim śpiewaniem jest w stanie sprawić, bym ja sama się poczuła nieco, choć odrobinę perfekcyjna, to warto jej chwilę poświęcić. Poza tym głos ma nieziemski.
Ech, rozmarzyłam się słuchając ;)

Do zabawy chciałabym zaprosić:

Pozdrawiam!




14 komentarzy:

  1. Też uznałabym Catherine Z. Jones za ideał urody - ona zawsze wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Catherine TAK! Mój tata ją uwielbia i mnie też bardzo, ale to bardzo się podoba. Klasyczna uroda, piękne, kobiece kształty, cudowność! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałabym ogromny problem z wytypowaniem kogoś, ale co do Catherine to również jestem fanką jej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jennifer Aniston i Natalie Portman - jak najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wybór:)
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy. W wolnej chwili na pewno napiszę post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wybór. Ja bym miała z tym wielki problem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dziękuję za zaproszenie. Będę mieć twardy orzech do zgryzienia ;D ale w moim zestawieniu na pewno pojawi się również Natalie Portman. Zdecydowanie cenię sobie pracę tejże pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałabym kogo wybrać. Przyznam się bez bicia, że na show-biznesie, gwiazdach i tym podobnych w ogóle się nie znam. Czarna magia. ;-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe i nietuzinkowe Perfect Woman :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już na którymś blogu spotykam się z tą zabawa i nadal nie mam swoich typów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chciałam wybrać Jennifer na tą najpiękniejszą. Naprawdę! A jeśli chodzi o "Przyjaciół" to właśnie ją lubiłam najbardziej. Bardzo się cieszę, że zabawa Ci się spodobała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za zaproszenie. Jennifer Aniston jako Rachel też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za nominację, co prawda teraz nie mam głowy do takiej zabawy, ale pomyślę nad moimi typami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się do Aniston i Portman :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Co jednemu się podoba, drugiemu nie musi i na odwrót. Szanujmy się wzajemnie wyrażając własne opinie.
Wszystkie komentarze o treści obraźliwej, wulgarnej i tym podobnej będą usuwane.
Jeśli nie potrafisz wyrazić własnego zdania, bez obrażania drugiej osoby, to lepiej nie wyrażaj go wcale.